вторник, 30 март 2010 г.

due giorni di nebbia

Io non ho mai visto la nebbia a Venezia. Queste foto me l'ha mandate la mia amica Rayna insieme alle foto della mostra di Felice Carena. Non le ha fatte con la macchina fotografica, queste foto, filmava con la camera professionale e poi avrà traferito queste immagini in foto per mandarmele. Mi piacerebbe molto se potessi vedere tutto ciò che aveva filmato.





Никога не съм виждала мъглата във Венеция. Ходила съм две пъти за по две нощи през септември и веднъж за четири нощи през ноември, но никога не съм виждала венецианската мъгла. Виждала съм я само на снимки и много бих искала да видя как града са губи наполовина в тази мъгла. Тези снимки ми ги изпрати Райна, но тя не ги е правила с фотоапарат, а с камера. Така, че е филмирала и мъглата, но едва ли е същото, като да се озовеш сред нея на живо. Много е хубав разказа на Фаусто за мъглата и ми се иска тук да прибавя един линк към него. Той е на италиански, но ако Фаусто няма нищо против би ми харесало да го прибавя в моята книга.

Chi vuole leggerlo in italiano il racconto di Fausto per la nebbia deve cercarlo tra i suoi post di febbraio o cliccare qui

Няма коментари:

Публикуване на коментар